Her jobber vi

Tre kvinner som fokuserer på symaskinen hun ene bruker.

Malawi

Vårt arbeid i Malawi fokuserer på tre temaer: kjønnsbasert vold; ulikhet; og klimasmart landbruk og jobbskaping.

Myanmar

Folkekirkens Nødhjelp (DanChurchAid) og Kirkens Nødhjelp gir sammen livreddende støtte til Myanmars befolkning og langsiktig utviklingshjelp for å bidra til sterkere, mer motstandsdyktige og fredelige samfunn. Våre operasjoner i Myanmar støttes av...

Flere kvinner som sitter samlet i Nigeria

Nigeria

Vårt arbeid i Nigeria fokuserer på tre temaer: kjønnsbasert vold; vann, sanitær og hygiene; og unges seksuelle og reproduktive helse.

barn som står og får rent vann

Pakistan

Vårt arbeid i Pakistan fokuserer på fem temaer: vann, sanitær og hygiene; klimasmart landbruk og jobbskaping; klimarettferdighet, kulturell forståelse; mangfold og samhold; og likestilling, beskyttelse og respekt

mor som holder babyen sin

Palestina

Vårt arbeid i Palestina fokuserer på fire temaer: kjønnsbasert vold; vann, sanitær og hygiene; fredsbygging; og klimasmart landbruk og jobbskaping.

jordbruksbilde hvor grønne vekster oppstår i et tidligere tørt område

Somalia

Vårt arbeid Somalia fokuserer på fire temaer: kjønnsbasert vold; fredsbygging; klimasmart landbruk og jobbskaping; og vann, sanitær og hygiene.

et barn som måler vekten sin mens moren står og smiler og legen er fornøyd også

Sudan

Vårt arbeid i Sudan fokuserer på seks temaer: kjønnsbasert vold; vann, sanitær og hygiene; klimasmart landbruk; ernæring og utdanning i nødsituasjoner; helse; og kriseberedskap og -respons

en mann som holder på å mure opp veggene i en bolig igjen

Syria

Vårt arbeid i Syra fokuserer på to ulike temaer: kjønnsbasert vold; og vann, sanitær og hygiene.

Mennesker i gatene i Sørlige Afrika

Sørlige Afrika

Vårt arbeid i sørlige Afrika fokuserer på ett tema: ulikhet.

vannpost i Sør-Sudan

Sør-Sudan

Vårt arbeid i Sør-Sudan fokuserer på fem temaer: kjønnsbasert vold; vann, sanitær og hygiene; fredsbygging; lærerutdanning i lokalsamfunnet; og inkludering av handikappede.