05 2016

La flere fylle fem

Tema: La flere fylle fem

La flere fylle fem

Mushaneti Soko ble født 10. juli 2016 på fødeavdelingen som Kirkens Nødhjelp har bygget ved Lunjika Helsesenter sammen med Malawis kirkelige helseforening.

Et barn er født, ufattelig sårbart og med et uendelig potensial. Skal hun vokse opp og løse kreftgåten, starte sin egen bedrift eller bli verdens beste lærer? Det vet ingen. Men vi vet at først må hun overleve barndommen sin. Og vi vet at de første fem leveårene er kritiske.

Hvert minutt dør elleve barn som ennå ikke har rukket å fylle fem år. 98,7 prosent av dem bor i fattige land. I julen feirer vi barnet som er født. Sammen med Kirkens Nødhjelp kan du være med og gi flere barn en fremtid.

La flere fylle fem!

Gi en gave

Din støtte går der behovet er størst

Du kan gi uten å fylle ut opplysninger om deg selv, men legg gjerne inn e-postadresse og telefonnummer om vi kan få lov å kontakte deg av og til, for eksempel de gangene vi trenger akutt hjelp.

Fast månedlig betaling med:

eller
Gaven din kan gi 0 kr er nok til å gi 1 person personer varig tilgang til rent vann hver måned
Akkurat nå er behovene for nødhjelp akutte i