05 2017

Geit i ny drakt

Nytt i nettbutikken

Geit i ny drakt

Til årets julesesong har vi redesignet våre symbolgavekort.

Geita, korrupsjonsjegeren, doen og alle våre andre symbolske gaver forandrer fortsatt verden og blir enda hyggeligere å pakke opp!

De nye gavekortene leveres i et lekkert omslag der du skriver din personlige hilsen inn på innsiden før du lukker igjen med et klistermerke. Vi tror de nye gavekortene vil gi både deg og mottakeren en enda sterkere følelse av å pakke inn og pakke opp julegaven.

Her er årets gavenyheter

Kortspillet Geogo har allerede blitt en bestselger siden lanseringen i høst.

Kortspillet Geogo har allerede blitt en bestselger siden lanseringen i høst. Hvis du kjenner noen som er glade i kunnskaps- og/eller strategispill, er dette vårt beste julegavetips. Og for hvert spill du kjøper, går 250 kroner til Kirkens Nødhjelps arbeid med kunnskapsutvikling og kvalitetssikring i prosjektene.

I fjor var solcellelampa SunBell så populær at den ble utsolgt før jul.

I fjor var solcellelampa SunBell så populær at den ble utsolgt før jul. Mange har etterlyst den, og nå er den tilbake i Smart-utgave med USB-uttak til din mobil. Og for hver solcellelampe du kjøper, kan vi dele ut en tilsvarende lampe til kvinner i flyktningleirer.

Mammahjerte

Mammahjertet er et sølvsmykke som  består av et stort og et lite hjerte festet på samme kjede.

I år har vi samarbeidet med gullsmed Thomas Heyerdahl og smykkedesigner Ulrikke Vogt om den perfekte julegaven til din mor – eller til ditt barns mor. Mammahjertet er et sølvsmykke som  består av et stort og et lite hjerte festet på samme kjede. Overskuddet kan gi trygge fødsler til mødre og barn i Kirkens Nødhjelps prosjekter.

Kjøp Mammahjertet i vår nettbutikk

Firmagaver

I vår nettbutikk finner du også gaver til medarbeidere, kunder og partnere. I tillegg til de vanlige symbolgavene kan du velge mellom flere gaver som er spesielt utviklet for selskaper og foreninger. Vi trykker gavekortene med din tekst og logo. Som representant for et selskap kan du bestille faktura i stedet for å betale med kort.

Hva er symbolgaver?

De fleste gavene i vår nettbutikk er symbolgaver – gavekort som representerer noen av tiltakene i våre prosjekter over hele verden. Du får dem som gavekort i posten eller på e-post. Summen du betaler for hver av gavene er ikke øremerket til spesielle tiltak eller prosjekter; Kirkens Nødhjelp bruker pengene der behovene til enhver tid er størst. Slik sikrer vi størst mulig effekt for hver krone.

Du finner julens beste gaveideer på gaversomforandrerverden.no