Vil dere bli julebordshelter?

Er julebordet i år avlyst? Fortvil ikke - i år kan dere bli ekte helter.

Ekte Julebordshelter

Gjør en stor forskjell i mange menneskers liv ved å gi bort det dere sparer på ikke å ha julebord. Du og dine ansatte blir umiddelbart årets julebordshelter!

Pandemien har ført med seg et enormt behov for nødhjelp i verden, og for første gang på mange år øker fattigdommen. I 2020 har vi virkelig følt viktigheten av samhold og dugnad på kroppen. Vi har samtidig holdt avstand og kjent på ensomheten. Nå er det mange som har et behov for å bidra til noe større enn seg selv - å være noe for andre. Sammen kan vi forandre for andre.

Hvis dere vil bli julebordshelter, gi en donasjon og send oss deres logo. Da vi vil legge den til på siden over årets julebordhelter. Logo sendes til bedrift@nca.no

Julekonsert til de ansatte

Vår takk og gave til dere er tilgang til en liten digital julekonsert med Helene Bøksle og Tord Gustavsen. Sammen med en helt unik versjon av Juleevangeliet lest av Frank Kjosås. Konserten er spilt inn i vakre Tanum kirke. Vi garanterer julestemning for deg og dine kolleger. Ta kontakt om dere ønsker tilgang på bedrift@nca.no

Vi i Kirkens Nødhjelp takker alle bedrifter som er med på årets #julebordhelt. Dette initiativet ble startet i Norge av julebordhelt.no som er inspirert av kampanjen xmas party hero. Vi håper at  bedrifter som har mulighet blir med i denne stafetten av godhet.

Bli julebordhelt her

Din støtte går der behovet er størst

Du kan gi uten å fylle ut opplysninger om deg selv, men legg gjerne inn e-postadresse og telefonnummer om vi kan få lov å kontakte deg av og til, for eksempel de gangene vi trenger akutt hjelp.

Fast månedlig betaling med:

eller
Gaven din kan gi 250 kr er nok til å gi 1 person personer varig tilgang til rent vann hver måned