Merkedagsgaver

Bursdag, bryllup, konfirmasjon, jubileum eller lignende: Del oppmerksomheten på den store dagen med noen som ønsker seg en vei ut av fattigdom. Din støtte gjør stor forskjell – sammen redder vi liv!

SLIK GÅR DU FREM

• Kontonummer: Oppgi kontonummeret 1602.58.89030 i invitasjonen og be gjestene merke innbetalingen med jubilantens navn.
  • VIPPS: Bruk vippsnummer 922466 i invitasjonen og be gjestene merke gaven med jubilantens navn.

Som gjest benytter du samme kontonummer/vippsnummer og merker innbetalingen med jubilantens navn. Innbetaling til Kirkens Nødhjelp gir rett til skattefradrag som tilfaller innbetaler.

Etter ca. en måned sender vi deg et takkebrev med oversikt over navn på de som har gitt en gave og beløpet som er gitt. Vi følger opp dersom det skulle komme flere gaver. Det er derfor fint om du kontakter Kirkens Nødhjelps giverservice og oppgir din adresse eller e-postadresse i forkant av markeringen.

Du kan også starte din egen digitale innsamling med Spleis eller Facebook. Se tidligere innsamlinger og start din egen her: www.spleis.no/org/724 eller på Kirkens Nødhjelps Facebookside.

Kontakt oss med informasjon eller spørsmål på telefon 22 09 27 00 eller e-post giver@kirkensnodhjelp.no.

Vi ønsker deg en fin feiring og er svært takkenemlige for støtten!