Minnegaver

Når en av dine kjære er gått bort, kan du velge å la familie og venner gi en minnegave i stedet for blomster.

Da er dere samtidig med på å gjøre livet bedre for mange som ellers ikke ville ha mat, klær, skolegang og rent vann. Vi i Kirkens Nødhjelp er glade for at mange viser oss den tillit å formidle slike gaver og vi vil sørge for at gavene blir fordelt til de som til enhver tid trenger det mest.

SLIK GÅR DU FREM

Ønsket om minnegave skrives i dødsannonsen.

Kontonummer: Bruk kontonummer 1602 58 89030 og merk innbetalingen med den avdødes navn.

VIPPS: Bruk vippsnummer 746722 og merk innbetalingen med den avdødes navn.

Vi sender et takkebrev til pårørende etter ca. en måned og følger opp dersom det skulle komme flere gaver. Vi har derfor behov for pårørendes adresse eller e-post, og som pårørende er det fint om du kan kontakte Kirkens Nødhjelps giverservice og oppgi informasjon.

Samles det inn beløp i kirken kan pårørende eller begravelsesbyrå sette dette inn på samme konto merket avdødes navn.

Kontakt oss med informasjon eller spørsmål på telefon 22 09 27 00 eller giver@kirkensnodhjelp.no.

Vi setter stor pris på støtte til Kirkens Nødhjelps arbeid i denne anledningen.