Blir du med på laget?

Ønsker du å forandre verden? Det gjør vi også.

Som fast giver til Kirkens Nødhjelps arbeid gir du blant annet tilgang til rent vann til dem som trenger det mest, enten de er i Afghanistan, Gaza/Palestina, Sudan eller Ukraina.

Å hjelpe én person vil kanskje ikke forandre verden, men det vil forandre verden for én person.

Gi et menneske varig tilgang til rent vann  – hver eneste måned.

Bli fast giver i dag!

Bli fast giver

Din støtte går der behovet er størst

Du kan gi uten å fylle ut opplysninger om deg selv, men legg gjerne inn e-postadresse og telefonnummer om vi kan få lov å kontakte deg av og til, for eksempel de gangene vi trenger akutt hjelp.

Fast månedlig betaling med:

eller
Gaven din kan gi 300 kr er nok til å gi 1 person personer varig tilgang til rent vann hver måned

HVA GÅR PENGENE TIL?

Når du støtter Kirkens Nødhjelp kan du være trygg på at pengene brukes der nøden er størst akkurat nå. Se filmen om hva våre fantastiske givere får til sammen med oss!

Rent drikkevann, toaletter og god hygiene er nødvendig, ikke bare for å overleve, men for å leve et verdig liv. Hvert år sikrer vi blant annet mer enn 1 million mennesker tilgang til rent vann – og dette kan du bli med på! Sammen med lokale partnerorganisasjoner jobber Kirkens Nødhjelp med:

• Brønnboring og annen tilgang til vann i katastrofesituasjoner
  • Utdeling av hygienepakker med såpe, bind og bleier til flyktninger og overlevende etter katastrofer
  • Bygging av toaletter og håndvaskstasjoner
  • Opplæring i klimasmart jordbruk og bruk av dryppsystemer

Som fast giver til Kirkens Nødhjelps arbeid, kan du sikre ett menneske varig tilgang til rent vann – hver eneste måned.

Du kan gjøre en forskjell. Bli fast giver!