Informasjon om SMS-utsendelse Lille julaften

Følgende SMS-tekst er sendt fra oss lille julaften:

Mens julefreden senker seg her i Norge er millioner på flukt i Gaza, Sudan og Ukraina. Barn fødes i krig og nød. Mange har mistet sine kjære og alt de eier. Vi sørger for vann, varme, mat og nødhjelp. Kan du gi årets viktigste julegave? Svar kodeord HJELP og gi 300 kr. Takknemlig hilsen Kirkens Nødhjelp

Vi sender ut denne teksten fordi det er mange mennesker som trenger hjelp akkurat nå. Kirkens Nødhjelp er til stede i Ukraina, Gaza/Palestina, Sudan og flere andre steder der mennesker opplever krig og nød. Behovene er store og vi trenger støtte til vårt arbeid for å nå ut til flest mulig. Vi opplever at det er mange her i Norge som ønsker å bidra. Vi sender derfor ut denne SMS-meldingen som gir en enkel mulighet til å støtte vårt arbeid, for de som ønsker det.

RESERVASJON

Du kan reservere deg mot henvendelser fra ideelle organisasjoner i Brønnøysundregisteret. Merk at dersom du har gitt økonomisk støtte til en organisasjon og du ikke ønsker henvendelser fra denne, må du kontakte den aktuelle organisasjonen for å reservere deg. Ditt personvern er viktig for oss.
Her kan du lese om våre personvernrutiner

Tusen takk til alle som støtter vårt arbeid for å redde og forandre liv!