TUSEN TAKK!

Du redder og forandrer liv. Enten du har gitt til et enkelt prosjekt eller til alt vårt arbeid er du med og gir rent vann og trygge sanitærforhold i katastrofer og i langsiktige utviklingsprosjekter.

Les mer om om vårt arbeid i vårt nyeste magasin her. Denne jobben kunne vi ikke gjort uten givere som deg!

Julekampanje 2022-2.jpg

Kampen for en rettferdig verden fortsetter – også i perioder der vi alle står overfor nye utfordringer. Vi har blikket festet på fremtiden, en fremtid uten fattigdom, unødvendig sykdom og død, urettferdighet og nød. Og vi har håp, fordi vi ser at det nytter. Vi har håp fordi det finnes mennesker som deg.

Vi takker deg på vegne av alle de som gjerne skulle takket deg selv. Og tusen takk for at du inspirerer alle oss i Kirkens Nødhjelp med din rause støtte!

Send STANS til 2426 dersom du ønsker å reservere deg mot fremtidige SMS fra Kirkens Nødhjelp.