TUSEN TAKK!

Med din støtte strekker du ut en hjelpende hånd til mennesker i en desperat situasjon!

Foto: Håvard Bjelland/Kirkens Nødhjelp

Med ditt engasjement er du med og sikrer at vi kan fortsette å redde liv og gi trygghet, verdighet og håp til ofrene for krig og konflikt i Syria. Krigføringen fører til at sivile blir drept, såret, hjemløse eller drevet på flukt.

Gjennom lokale partnere arbeider Kirkens Nødhjelp for krigsrammede i Syria. Kirkens Nødhjelp arbeider for flyktningene og vi har sammen med våre søsterorganisasjoner levert flere hundre tonn nødhjelp. Siden 2012 har vi til nå levert rent vann, bedret sanitærforholdene og delt ut hygienesett til 4.1 millioner syriske flyktninger. I tillegg omfatter hjelpen også utdeling av mat, telt, madrasser, tepper og skolemateriell.

Vi er opptatt av å skape varig og virkelig endring i lokalsamfunn med lokale organisasjoner og mennesker, for at folk skal slippe å flykte. Men samtidig må vi innse at mange ikke har andre valg enn å flykte. Folk i nød skal ha hjelp!

Vi takker deg på vegne av alle de som gjerne skulle takket deg selv. Og tusen takk for at du inspirerer alle oss i Kirkens Nødhjelp med din rause støtte!

Send STANS til 2426 dersom du ønsker å reservere deg mot fremtidige SMS fra Kirkens Nødhjelp.