tusen Takk!

Med din støtte er du med og sikrer matvarer, rent vann og annen nødhjelp til mennesker rammet av tørke og konflikt i Sør-Sudan, Etiopia og Somalia.

Takket være våre trofaste givere, har vi i en årrekke sikret stadig flere mennesker bærekraftig tilgang til rent vann i både Sør-Sudan, Etiopia og Somalia. Vi ser i tørkesituasjonsom denne at vårt arbeid har gjort mange mennesker mer robuste i møte med tørke, og vi fortsetter dette arbeidet. Allikevel er situasjonen prekær og din hjelp uvurderlig. Kirkens Nødhjelp jobber nå for å fokusere innsatsen der situasjonen er mest kritisk, og vi sikrer også matvarehjelp og utdeling av såkorn. Sammen redder vi liv!

Vi takker deg på vegne av alle de som gjerne skulle takket deg selv. Og tusen takk for at du inspirerer alle oss i Kirkens Nødhjelp med din rause støtte!

Send STANS til 2426 dersom du ønsker å reservere deg mot fremtidige SMS fra Kirkens Nødhjelp.