Live: Heine Totland og Gisle Børge Styve for Kirkens Nødhjelp

Velkommen til livestream konsert med Heine Totland og Gisle Børge Styve førstkommende onsdag kl. 21:00! Se konserten her.

Heine_Gisle.jpg

Heine Totland er musiker og entertainer. Han har hatt hovedroller i musikaler som Mamma Mia, Chess, Les Miserables og Jesus Christ Superstar. Totland har gitt ut to soloalbum og har også hatt flere oppdrag med symfoniorkestre. Han turnerer også jevnlig med bandet sitt Heine Totland´s Rock & Roll Circus.

Gisle Børge Styve er jazzpianist, og er kanskje mest kjent som en av de to pianistene i programmet Beat for Beat på NRK. Gisle Børge spiller i bandet, Gisle Børge Styve Trio. Bandet har gitt ut to album, og Styve er komponist og tekstforfatter på flere av sangene.

En av de første gangene Heine og Gisle stod på scenen sammen var i Beat for Beat. Der gjorde de en versjon av klassikeren «He Ain´t Heavy» av The Hollies som ble svært populær. Etter dette begynte de to å opptre sammen. I dag har Gisle og Heine etablert noe helt spesielt for sitt trofaste og stadig større publikum.

Inntektene fra konserten går til Kirkens Nødhjelps Fasteaksjon. Aksjonen bidrar til å gi mennesker tilgang til rent vann og gode sanitære forhold. Les mer om Fasteaksjonen her: https://www.fasteaksjonen.no/