Artistene

Takk til alle som har vært med på å realisere dette prosjektet:

En samling av artistene som har vært med på sangdugnaden. Foto:Tor Lindseth

Artister

Alexander Rybak, Hanne Krogh, Øivind Elgenes, Elisabeth Andreassen, Didrik Solli-Tangen, Helene Bøksle, Trine Rein, Gaute Ormåsen, Christian Ingebrigtsen, Mia Gundersen, Bjarne Brøndbo, Maria Arredondo, Torstein Sødal, Martin Halla, Inger Lise Rypdal, Nora Foss Al-Jabri, Ole Edvard Antonsen, Maria Haukaas Mittet, Marian Aas Hansen, Tor Endresen, Rune Larsen, Kine Ludvigsen Fossheim (Oslo Gospel Choir), Gro Myhren Værnes (Oslo Gospel Choir), Hans Esben Gihle (Oslo Gospel Choir), Lars A. Fredriksen (Oslo Gospel Choir), Sander August Bodin Kristiansen (Sølvguttene), Herman Hjorthaug (Sølvguttene), Bastian Eggum Huuse (Sølvguttene), Rita Eriksen, Jan Eggum, Jan-Tore Saltnes (Nordic Tenors), Roald Haarr (Nordic Tenors), Sveinung Hølmebakk (Nordic Tenors), Arve Tellefsen, Carola Häggkvist.

Medvirkende kor

Sølvguttene, Oslo Soul Children, Oslo Gospel Choir.

Dirigenter

Frikk Heide-Steen, Ragnhild Hiis Ånestad, Tore W. Aas.

Musikere

Jonny Sjo, Kim Ofstad, Bernt Rune Stray, Frode Østang Mangen, Kjetil Bjerkestrand, Czech National Symphony Orcestra.

Innspilt i

RainbowStudio, Oslo, Crystal Studio, Oslo, Whiteroom Studio, Asker, CNSO Studios, Praha.

Teknikere

Jan Erik Kongshaug, Håvard Træthaug, Bjørn Erik Pedersen.

Mastret

Björn Engelmann, Cutting Room, Stockholm

Design og illustrasjon

Camilla Foss.

Arrangert og produsert

Tore W. Aas.

Gi en gave

Din støtte går der behovet er størst

Du kan gi uten å fylle ut opplysninger om deg selv, men legg gjerne inn e-postadresse og telefonnummer om vi kan få lov å kontakte deg av og til, for eksempel de gangene vi trenger akutt hjelp.

Fast månedlig betaling med:

eller
Gaven din kan gi 0 kr er nok til å gi 1 person personer varig tilgang til rent vann hver måned
Akkurat nå er behovene for nødhjelp akutte i