04 2019

Julens mykeste harde pakker

Vår nettbutikk er mer enn geiter. I tillegg til vår NASA-utviklede Water-to-Go drikkeflaske med nanofilter tilbyr vi tre vakre smykker i samarbeid med
designeren Ulrikke Vogt og gullsmed Heyerdahl.

Årets nyhet:

Jordkloden

fra kr 1.600,-

Gi det vakre klodesmykket i gave til deg selv eller noen som brenner for en deilig jord! Jordkloden representerer grenseløs nestekjærlighet i møte med nød over hele verden og vår felles kamp mot klimaendringer og for fred.

Jordkloden i sølvanhenget er en blå, kuleslipt cubic zirkonia, en bærekraftig og etisk diamantimitasjon som er hard og optisk feilfri. Kjedet er på 50–55 cm, noe som gjør at Jordkloden egner seg perfekt til å brukes sammen med Mammahjertet.

Kjøp Jordkloden her!

DSCF8037 rask utklipp-ny.jpg

Bestselgeren

Mammahjertet

fra kr 1.250,-

Det 45 cm lange smykket med et stort og et lite hjerte i massivt sølv kan sikre en mor og hennes barn en trygg fødsel. Du kan bestille ekstra småhjerter til mammaen med flere barn!

Kjøp Mammahjertet her!

_20A0550-46+.jpg

Armbåndet som forandrer alt

Vanndråpen

kr 800,-

Dette 16–18 cm lange armbåndet med en vanndråpe i massivt sølv kan gi en mor og hennes barn bærekraftig tilgang til rent vann. Denne gaven kan redde liv og forandre liv.

Kjøp Vanndråpen her!

_20A0628-75+.jpg

Rent vann for to:

Drikkeflaske

kr 499,-

Drikkeflasken Water-to-Go™ ble opprinnelig utviklet for det amerikanske romfartsprogrammet NASA, men med nanofilteret som renser drikkevannet for 99,9 av alle bakterier, virus, parasitter, tungmetaller og kjemikalier, kan man trygt drikke norsk bekkevann og kranvannet over hele verden. Drikkeflasken gir også bærekraftig tilgang på rent vann til ett menneske i Kirkens Nødhjelps prosjekter!

Kjøp drikkeflasken her!

flaske uten bakgrunn.png