04 2019

Tre geitegaver som forandrer verden

Vår symbolske geit representerer fortsatt en virkelig geit som forandrer verden for en fattig familie i et av Kirkens Nødhjelps prosjekter. Men sammen med våre samarbeidspartnere gir vi deg nå enda flere muligheter til å gjøre geita til en morsom, varm og personlig julegave!

Årets nyhet:

ARNE & CARLOS’ geitestrikk

fra kr 595,-

I samarbeid med designerparet ARNE & CARLOS og
garnleverandøren Hillesvåg Ullvarefabrikk tilbyr Kirkens Nødhjelp årets vakreste, varmeste og viktigste strikkegave.

Én strikkepakke inneholder mønster og garn til én strikkegenser – med mulighet for å bytte om på bakgrunns- og mønsterfargen. Velg mellom to vakre fargekombinasjoner og fem størrelser.

Strikk selv eller gi en strikkepakke i gave til noen med strikkedilla!

Kjøp Arne og Carlos' geitestrikk her!

park14.jpg

Geit med glimt i øyet:

Kopp med personlig geitedesign

kr 450,-

Vi har utviklet fjorårets geite-nyhet Geitomaten, som lar deg bestille kaffekopper med helt personlige og unike geitedesign.
Gi mottakeren en søt, morsom og original geit som lyser opp kaffestunden og forandrer verden!

Kjøp koppen her!

Facebook - Retarget Post 3.jpg

Klassikeren:

Symbolgavekort på geit

fra kr 250,-

Det enkleste er ofte det beste, og vårt klassiske gavekort på en symbolsk geit går aldri av moten. Velg mellom gavekort i posten eller på e-post.

Kjøp gaven her!

gavekort1 (2).jpg