Kirkens Nødhjelp Magasinet

Takk til Kirkens Nødhjelps givere

Takknemlige

Takk

Takk for at du stiller opp når krigen bryter ut i Ukraina, når flommen rammer Pakistan, og når tørken herjer i Somalia.

Takk for at du gir medmennesker beskyttelse, helsetjenester, jobbmuligheter, mat, rent vann, toaletter, strøm, telt, tepper, utdanning, yrkesopplæring og mye, mye mer.

Takk for at du kjemper for fred, frihet, likestilling, likeverd og retten til helse og skolegang – og mot kjønnsbasert vold, klimaendringer, korrupsjon og ulikhet.

Takk for at du deltar i Fasteaksjonen, tar opp offer i din menighet, gir et månedlig beløp, er prosjektpartner, responderer på giverbrev, starter din egen digitale innsamlingsaksjon, gir på sms, er katastrofepartner, deler våre poster i sosiale medier, vippser oss, holder foredrag i fastetiden, tar oss med i ditt testamente, kjøper gaver i nettbutikken vår eller støtter vårt arbeid på andre måter.

Takk for at du er til stede i Ukraina, Afghanistan, Angola, Bangladesh, Burundi, Kongo, Etiopia, Guatemala, Haiti, Irak, Libanon, Mali, Malawi, Myanmar, Nigeria, Pakistan, Palestina, Somalia, Sudan, Syria, Sør-Afrika, Sør-Sudan, Tanzania og Zambia.

Takk for at du er der sammen med oss.

Takk for at du er med i kampen for en mer rettferdig verden.