Bli med på reise med Kirkens Nødhjelp

Ønsker du og din menighet å bli bedre kjent med vårt arbeid og våre lokale partnere ute i verden? Vil dere bruke ressurser på at fasteaksjonen skal vokse som innsamlingsaksjon i menighet og lokalsamfunn? Søk om å bli med på mobiliseringsreise!

6H6A4389.jpg
Turen vil gå til Zambia høsten 2024. Bildet er fra en tidligere mobiliseringstur til Tanzania.

Reisen er utlyst til følgende regioner:

• Nordland, Troms og Finnmark region
  • Oslo, Asker og Bærum region
  • Rogaland og Agder region
  • Innlandet region

Les mer om turen og hensikten med den (docx)

Søknadsfrist: 14. januar 2024

Svar på søknad gis innen tre uker etter søknadsfristen.

Vi anbefaler å lage søknaden i f.eks. et word-dokument, for så å kopiere svarene inn i feltene nedenfor når dere er klare til å sende inn skjemaet.

I tillegg til å svare på skjemaet under menigheten levere en mobiliseringsplan. Denne sendes direkte til line.vettestad@nca.no

Mal for mobiliseringsplan i menighet.

Har du spørsmål vedr. søknadsprosessen, kontakt Line Vettestad - se nærmere kontaktdetaljer her: kontakt din Kirkens Nødhjelps regionskoordinator

Kjersti Kvammen i region Nordland, Troms og Finnmark er reiseleder sammen med Maria Liholt i Oslo, Asker og Bærum region.

Publisert 12.10.2023.

Alle feltene må fylles ut. Kontaktperson: