For deg som jobber med barn

Jobber du med barn i menigheten? Her finner du tips og triks, ferdige opplegg og filmer tilpasset de minste.

Andakt for barn

Andakt for barn laget av Tore Thomassen til TV-aksjonen 2014.  Last ned barneandakten Stjerna er en låt fra barneplaten til Silje Sirnes Winje og Maria Solheim. Den er gitt ut av Kirkelig kulturverksted. Sangen er fin til bruk for barnekor. Tekst til...

Film

Her finner du ulike filmer fra tidligere aksjoner og kampanjer som passer for barn.

Ferdige opplegg

Her finner du ferdige opplegg som kan ivareta det internasjonale perspektivet i ulike samlinger for barn.

Lag mat fra hele verden

Her kan du laste ned oppskrifter på mat og drikke fra forskjellige land i verden. Oppskriftene er forholdsvis enkle og passer godt til bruk i barne- og ungdomsgrupper.