Gi gave

Fast giver

Informasjon til deg som er eller vil bli fast giver. Som fast giver gjør du en forskjell i menneskers liv hver eneste måned.

Merkedagsgaver

Bursdag, bryllup, konfirmasjon, jubileum eller lignende: Del oppmerksomheten på den store dagen med noen som ønsker seg en vei ut av fattigdom. Din støtte gjør stor forskjell – sammen redder vi liv!

Testamentariske gaver

Med ditt testament er du med å sikre fremtiden til dem du etterlater deg. I tillegg kan en del av din arv gi liv og håp til noen som bare ønsker seg en fremtid.

Minnegaver

Når en av dine kjære er gått bort, kan du velge å la familie og venner gi en minnegave i stedet for blomster.

Personopplysninger

Ditt personvern er viktig for oss. På denne siden finner du informasjon om hvordan Kirkens Nødhjelp behandler persondata og data som samles inn når du besøker vår hjemmeside.

Skattefradrag

Gaver til Kirkens Nødhjelp gir rett til skattefradrag. I 2023 og 2024 kan du få fradrag i skattepliktig inntekt for gaver med en årlig verdi på 500-25.000 kroner.