Kirkens Nødhjelp ønsker å være en samarbeidspartner som bidrar til både økonomiske og sosiale resultater gjennom følgende mål knyttet til samarbeidet:
Synlighet/omdømme: Samarbeidet skal føre til positiv omdømmebygging og økt fokus på verdens behov for gode sanitær- og hygieneløsninger. Blant annet gjennom:
- Kampanjer og markering av relevante merkedager som f.eks Verdens vanndag 22.mars, fredsprisen e.l
- Gjensidig omtale i interne kanaler, redaksjonell artikler og omtale i Kirkens Nødhjelps partneramagasin, samt eksterne kronikker og presseinnsalg.
Relevans/kunnskap: Samarbeidet skal ha en tydelig relevans for begge parter og skal bidra til bedre løsninger og/eller økt kapasitet i landene Kirkens Nødhjelp jobber i.
- Samarbeidet skal levere på flere bærekraftsmål som vi identifiserer i fellesskap.
Deltakelse/engasjement: Samarbeid skal skape internt og eksternt engasjement samt aktivisering av kunder og medarbeidere.
- Aktiviteter/kampanjer knytte til påske, jul, Verdens vanndag, Verdens dodag e.l.
- Kirkens Nødhjelp kan stille med foredrag, salgsstand m.m
La oss gå sammen om aktiv synliggjøring av viktige tema!